[AJÁNDÉK FEJEZET] – Ha nem járt iskolába, hogy tanult meg olvasni?

Ahhoz, hogy erre választ adhassak, egyszerre két könyvünkből is szeretnék idézni: André Stern (akit az előző írásomból már ismersz): Hogyan tanult meg André olvasni, tojásokkal és tojás tartókkal?

Itt tudod elolvasni a fejezetet, kattints a lenti linkre vagy képre:

021_136_Stern2 117-120 2018

Illetve egy új szerzőt szeretnék bemutatni, Madót, aki tanárként végzett, és állami intézményekben és méregdrága amerikai magániskolákban tanított. Hogyan és főleg miért tanultak otthon tanárok gyerekei.

Itt tudod elolvasni a fejezetet, kattints a lenti linkre vagy képre:

OKTATÁS FÜZET MADO otthontanítási tapasztalata 66-68 2018

Nem lehet egész nap otthon! Mit csináljak vele?

Ezt a kérdést nem tudom megválaszolni egy mondatban. De annyiszor felmerült, hogy írtam róla egy könyvet. Történetekkel, hogy mi mindennel lehet kitölteni egy gyerek napjait, ha nem jár iskolába. Különleges vagyok? Igen. Jobb esélyekkel indultam, mint az átlag? Kötve hiszem. 8 hónapra születtem, születés után közvetlenül újra kellett éleszteni. Az inkubátorban szemtengely ferdülésem lett, a mai napig az egyik szemem néha majd kiugrik a helyéről. Gyerekkoromban az autizmus jeleit mutattam, hatalmas szerencsémre, akkor ez a téma Magyarországon még nem volt előtérben. Külföldi országokban tudtam meg, hogy egy Ritalin nevű pszichiátriai drogot írnának fel nekem, ha ott lennék diák. Ez az autizmus a mai napig elkísér.

Figyelemzavaros vagyok, amit teszttől függően ADD vagy ADHD címkével illetnének. Abban nyilvánul meg, hogy képtelen vagyok a monoton dolgokra. Ez nem egy „nincs hozzá kedvem”. Ez azt jelenti, hogy képtelen vagyok rá, egyszerűen lekapcsol az agyam a feladatról, és az autizmustól felturbózott képzeletemben hirtelen minden sokkal érdekesebb lesz, mint amit csinálnom kellene.

Magas IQ? Tegnap próbáltam kiszámolni mennyi 7×7, és megállapítottam, hogy 42. A barátnőm szólt, hogy az egyik szám helyes, de nem mondja meg, melyik. Pedig apám, ezvankarcsi a KFKI-ban dolgozott az űrkutatás részlegen. Még hogy az intelligencia öröklődik… J

További beszámolom, könyvemben található. Az előző adag karácsony előtt már elfogyott, és most az őszi rendezvény-szezon előtt, megint nyomtattam néhányat. Azért nem sokat, mert úgy érzem, az emberek többsége nem megoldást keres, hanem megerősítést a kifogásaira. Azoknak szeretnék esélyt adni, akik valóban megoldásra vágynak. Akik hisznek benne, hogy lehet a dolgokat jobban csinálni, és elég szimpatikus vagyok ahhoz, hogy négy órát az írásomnak szenteljenek. Semmit sem kockáztatsz az idődön kívül – a könyvet csak azután kell kifizetned, hogy megkaptad és tetszett. Ha nem tetszett, nálad maradhat ajándékban. Odaadhatod másnak, vagy úgy használod fel, ahogy akarod. Nem foglak zargatni. Ha nincs időd négy órát olvasni, készítettem neked hangoskönyvet, hogy vezetés, utazás közben is meghallgathasd.

A következő e-mailben, készülök neked egy ajánlattal, ami 72 óráig fog élni – erre a 3 napra kiürítettem a naptáram és szerveztem magamnak segítséget, hogy elintézze a csomagolás, postázás monoton részét.

One Response to “[AJÁNDÉK FEJEZET] – Ha nem járt iskolába, hogy tanult meg olvasni?”

  1. Horváth Jánosné Says:

    Köszönöm a leveleket Zsák !
    Egy idő óta , és egyre erősebben szólongatnak a könyveitek.
    Szeretném mindegyik információját egyszerre besöpörni,
    de belül egy hang türelemre int.
    Azt mondja, mindez a tudás benned van, csak emlékezned kell.
    Többször végignéztem a könyvek listáját, figyeltem, hogy
    melyik szólít meg erősebben.
    A végeredményt majd látni fogod a rendelésnél.
    Igazándiból most az foglalkoztat, hogy milyen módszerrel tudok
    áthatolni a világméretű manipuláció hálóján és hogyan tudom
    egyre több emberben az IGÉNYT feltámasztani a kérdések föltevésére,
    a hálóból való kilépésre.
    Mondhatni, ugyanaz a kéz vezet : / jobb mondatot most nem találok/
    a KÜLDETÉS TUDAT keze, hogy tegyünk a tömegek felébresztéséért valamit.

    Köszönöm a TEVÉSEDET !
    Horváth Jánosné Katy

Na most szólj hozzá...